Subject: Kooskõlastus naistele suunatud taotlusvooru sulgemise kohta.
From: "Kaja Kruus" <[email-masked]>
To: "Kaja Kruus" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Feb 2024 14:19:39 +0200

From: Pille Penk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 26, 2024 2:09 PM
To: Ülle Luide <[email-masked]>
Cc: Anna-Liina Väkram <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kooskõlastus naistele suunatud taotlusvooru sulgemise kohta.

Tähelepanu!

Kiri saabus väljastpoolt ametit/RM valitsemisala. Palume linke ja faile
mitte avada, kui kiri on saabunud tundmatult aadressilt!

Tere Ülle!

Rakendusasutus kooskõlastab 26.02.2024 avatud jooksva taotlusvooru
„Suurendada naiste tööalast konkurentsivõimet ning toetada nende tööle
saamist ja tööl püsimist“ (SFOS 4.2.3 ATV2 Naiste tööalase
konkurentsivõime suurendamine) sulgemise. Palun sulgeda taotlusvoor
26.02.2024 kella 14:00-st.

Tervitades

Pille Penk

peaspetsialist

Strateegiaosakond

+372 5918 2214| [email-masked] <mailto:[email-masked]>

<https://urldefense.com/v3/__http:/www.mkm.ee/__;!!DOxrgLBm!BvWVEJdHv9VkHR
DqszleXfzsnn8T-K7Tx79aRHcBT44LMDbWyeBxxeubwIohEWHXCgeYNhrQWZWwP817UFtkFejG
$> www.mkm.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122

Majandus- ja Kommunikatsiooniministeerium

From: Ülle Luide <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 26, 2024 9:33 AM
To: Pille Penk <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Anna-Liina Väkram <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastus naistele suunatud taotlusvooru sulgemise kohta.

Tere

Palume kooskõlastada 26.02.2024 kell 8.00 avatud jooksva taotlusvooru  § 4
lg 1 p 5 „Suurendada naiste tööalast konkurentsivõimet ning toetada nende
tööle saamist ja tööl püsimist.“ sulgemine vastavalt määruse §

13 lg 4 alusel hiljemalt 27.02.2024 ,  võimalusel sulgeda juba  27.02
kella 12.00st.

Jooksva taotlusvooru eelarve 500 000  eurot,  RÜle esitatud taotluste
eelarvega on kaetud 499 615,1 eurot.

Ülle Luide
Tööturu ja hoolekande talituse juhataja

Telefon: +372 663 2015
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.